قوانین و مقررات

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات فروشگاه هیدا می‌باشد.

کاربر گرامی؛
جهت بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های وب‌سایت هیدا لازم و ضروری است که قوانین و مقررات وب‌سایت هیدا را مطالعه نمایید. ثبت‌نام شما به‌عنوان کاربر فروشگاه هیدا، به‌منزله آگاهی از قوانین و مقررات هیدا و پذیرش این قوانین است.

خرید آنلاین از هیدا

•    خرید آنلاین از هیدا تنها از طریق سایت hidda.ir امکان پذیر است. فعالیت هیدادر اینستاگرام تنها با اکانت‌ Hidda.label می‌باشد. لطفا هیدا را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند هیدا پیگرد قانونی خواهد داشت.

سیاست‌ قیمت‌گذاری

•    هدف هیدا این است که کالاها در وب‌سایت، همواره بر پایه مشتری‌مداری ارائه شوند، با این حال ممکن است قیمت کالاها به دلیل نوسانات بازار در بازه‌های زمانی مختلف شامل تغییراتی باشند. بنابراین درنظر داشته باشید که پس از ثبت سفارش و تایید در سایت هیدا به هیچ عنوان امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

•   در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت هیدا به طوریکه قیمت کالا تفاوت فاحش با ارزش ریالی آن در عرف بازار داشته باشد، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای هیدا محفوظ است. هیدا در اسرع وقت وجوه دریافتی را نهایتا طی ۷۲ ساعت کاری به حسابی که واریز وجه از آن انجام شده عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت هیدا می‌پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

ثبت، پردازش و ارسال سفارشات

•    کاربر گرامی؛ تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت هیدا است.

•    پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

•    طبق دستور مراجع قضایی، درصورتی‌ که شما به‌عنوان کاربر هیدا سفارشی ثبت نمایید، کالاها صرفا به شما به عنوان خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب شما پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی، قابل تحویل میباشند. هیدا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت  با اسناد هویتی و تصویر برداری از آن ها در خرید های بیش از صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان میباشد.

•    کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت هیدا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. هیدا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در هیدا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هیدا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

•    هیدا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد، اما در نظر داشته باشید که در ایام خاص مثل اعیاد و جشنواره‌ها به دلیل افزایش حجم سفارشات، ممکن است ارسال بسته‌ها به طور موقت به طول بیانجامد.

•    در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس هیدا ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

•    در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط هیدا كنترل شده و پس از تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد. 

خسارت در حمل و نقل

•    در هنگام دریافت سفارش، شما به‌عنوان خریدار حتما باید بسته‌بندی سفارش را بررسی نمایید تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نمایید و مراتب حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به هیدا اطلاع داده شود تا هیدا بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

•    در صورت ارسال کالا توسط شرکت های حمل و نقل مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت، بیمه‌ی حمل می‌گردند. هیدا نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

•    خریدار موظف است تا ۲ ساعت پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به هیدا اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری  هیدا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

•    چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص و ایراد فنی باشد و مشتری طبق شرایط ضمانت هفت روزه‌ی هیدا ظرف ۷ روز کاری از زمان دریافت کالا، اقدام به استرداد کالا به هیدا نماید، هزینه ارسال ناشی از استرداد کالا، بر عهده هیدا خواهد بود.

•    امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و هیدا از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.